I Halmstad!

I söndags åkte jag och familjen till Falkenberg på en revy " Stefan och Krister - Snesteg och jäkelskap" eller ngt hette det. Den var faktiskt bra ! (Y)
Efter den åkte vi vidare till Haverdal där vi ska bo i mormor och morfars stuga i 2 veckor. Än så länge har vi inte hunnit med så mkt , jag har fått ögononflamation (snart över), vi har vart på bio " Mamma Mia"- Riktigt braaa ! ;D Sen har vi vart inne i Halmstad idag, jag var med Malin och Paulina där inne (: Det var faktiskt riktigt mysigt!
Inatt kom Dea fram till Grekland, 3 veckor där för henner! Om man ändå kunde byta plats? ;)

Jag vet inte riktigt hur jag mår. Och jag vet inte riktigt hur jag vill ha det.
Allt på grund av dig.
Jag önskar att det aldrig blivit som det blev, men gjort är gjort och det är väl bara att göra det bästa av situvationen??
Jag kommer nog inte glömma dig helt på ett bra tag! Vänner ? - Det vet jag ej längre.

Ha det bra! < / 3
Jag hör av mig så fort jag får ngt nämpligt tillfälle! Jag.

Kommentarer
Postat av: Hang

Okej vad bra, jag ska fråga min mamma oså snacka lite och så, hör av mig.

Hahah, det är typ det bästa med kabarén när du typ tappar påsen xD HAHAHAHA

I miss u ! <3

2008-07-23 @ 21:02:06
URL: http://hang.blogg.se/
Postat av: Hang

Jag hade mega kul också! Kändes nästan som paradiset, stranden du & jag var allt man behövde tänka på. TACK jag älskar dig! <3

2008-08-04 @ 01:14:51
URL: http://hang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0