Torsdag 11/12

Det var en vanlig skoldag, alla lektioner var rätt slappa.
Lars Rapps lektion slutade 14.05 så då var det bara att vänta på bussen som gick vid halv.
Jag skulle till Vmo hade jag lovat Hang, för att vi skulle shoppa lite. Så tog bussen dit direkt.
När jag var framme i Vmo så visste jag inte riktigt vart jag skulle, men kom tillslut rätt där jag mötte Hang.
Vi gick runt i affärer och köpte julklapp till Dea. Jag köpte också julklapp till Hang och hon till mig.

Vid halv 6 gick bussen hem, vi var hemma runt halv 7 och då var det hem och lämna sakerna sen till kyrkan och kolla på Lucia.
Annie Johansson blev lucia, vilket inte gjorde mig speciellt förvånad.

Halv 9 när det var slut så var det att sticka hem så fort som möjligt och sen åkte jag med Sandras mamma, Sandra och Jenny till zinkhallen i gvd för att träna med laget.
En intensiv dag, men jag kände mig nyttig! ;D hahhahah <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0