Min helg

Jag vet att jag skulle skriva här. Men det har inte blivit av. Dels har jag haft mycket att göra och har sovit hos min
Adam hela helgen så har inte riktigt haft tid för bloggen.



Jag sa att jag skulle skriva om min och Malins bakning, men det blev inte av och nu känns det inte riktigt som att det är lönt. Men något som är roligt att säga var iaf att Malin stekte en stekpanna med en gryta i ist för den grytan med alla ingredienser i! xD hahahaahah
Sen hade jag tur hela tiden medans henner otur flöt vidare... ;D hhahahahaha



Iaf i fredags var jag hos Carro på " förfest" sen drog jag vidare till Abro för att Johanna fyllde år i måndags.
Sen runt två drog jag och Adam hem till honom för att sova. Det var mysigt och jag var hur trött som helst.
I lördags låg vi i sängen tills 3  någon gång, då jag skulle hem och äta.
På lördags kväll var vi lite med Hang och kosta också annars hände det inte mycket.
Man var fortfarande trött så drog hem runt 12 och kollade på " Alfie" hos Adam.
På söndagen var det julskyltning som gällde så att det blev att gå upp vid 11 någon gång.
Söndagen bestod av kyla och promenad. Gick runt i Anderstorp och rösta på "Anderstorps lucia", kollade i de få stånden som fanns och lite sådant. Sen drog jag, Sandra, Hang, Nina, Adam och Andy och åt pizza på Kostas ! Det var gott, det gick fort tills jag var proppmätt!!!
Sen var min dag slut efter jag hämtat mina saker hos min poojk!
Tack för en underbar helg Adam, jag älskar dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0