Helgen 12/12 - 14/12

På fredagen efter skolan så gick jag direkt till Gunvor ( Deas momor) för att hämta Dea. Vi gick till Ica och köpte mat till morgon dagen sen tillbaka till hennes mormor och morfar, sen körde hennes mormor oss hem till mig med all Andreas packning.
På kvällen var vi med Hang, Ag, Sebbe och Adam hos Hang och umgicks vilket var trevligt! ;D
Runt 11 gick vi hem och sov.
På lördag morgonen var vi uppe runt 9. Klockan 11 skulle vi samlas nere på AIF för vi skulle på Luciacup i Gvd.
Det gick inte så bra för oss på cupen.
Första blev inställd så den vann vi.
Andra var vi inte med någonstans och förlorade med 5 - 0.
I tredje matchen var vi lite mer taggade, den slutade 2 - 2 , där jag gjorde båda målen, dock på fast situationer.
I fjärde matchen var vi helt slut, alla var typ trötta och stela, men till denna matchen kom Malin och Alexandra som vart och lussat. Men det hjälpte inte, vi förlorade med 3 - 0.
Så som sagt gick det inte så bra, men var ändå kul att vara med.
På lördagen efter cupen så var jag och Andrea hos mig, vi kollade lite på " wildchild " innan vi gick och la oss, jag kan rekommendera att den filmen är riktigt bra.
På söndag morgon var vi uppe runt 9 igen. Vi hade tänkt åka in till Gvd för att kolla på Hasko (Deas lag där hon bor). Deas mormor skjutasde in oss, det var riktigt trevligt att träffa de och de var duktiga. De åkte ut i kvartsfinalen tyvärr...
Jag och Andrea såg bara någon av deras matcher för det var riktigt kallt där inne i Zink-arenan.
Efter de åkte jag och Andrea till hennes mormor och åt. Det var MUUUMS !
Sen var det hem till mig och kolla klart filmen " Wildchild " och packa, sen åkte Andrea hem.

Tack för en trevlig helg Andrea, jag älskar dig! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0