Adam är min!

Fick sluta tidigare i fredags, vilket var riktigt skönt.
Var med Adam hela fredagen sen sov hos honom till lördagen.
Gick la upp och åt frukost runt 3 vilket blev pannkakor. Vi gjorde de själva och jag är faktiskt riktigt stolt!;D
ADAM TROR SIG I KÖKET!
Sen gick vi in på Adams rum och kollade på " never back down ", undertiden hans bror var hemma sen började vi göra oss iordning runt halv 8.
Sen var det mat igen och då blev det spagetthi med parmaskinka och sallad som duktiga Adam gjorde, det var gott!;D Vid halv 11 var vi klara och kollade klart på resten av filmen vi kollade på innan.
Adam är så trött så trött, vilket gör han till den sötaste killen på jorden, han är så söt när han är trött!! (anteckna) ;D
Var nere och åt lite innan igen , jag tog ett äpple, lussekatt och ett glas mjölk medans Adam tog sallad, lussekatter och jucie och mjölk, den glupske jäveln!

Nu ligger vi här i sängen, något förslag på vad man kan göra nu vid halv 1?
Jag är inte så specillet trött, jag vill ut och springa. Men Adam är inte så pigg på det "/

Tack för mig , ha de bra allihopa! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0