Tisdag.

Idag var det temadag i skolan. Vi höll på med Kabarén hela dagen , det var riktigt kul ! ;D Det känns som att denna kabarén kommer bli bra , hoppas iaf att det kommer bli en succé ;) Thihi ..
Dagen gick riktigt fort eftersom vi slutade redan vid 13:55. När jag kom hem åt jag lite glass och kollade lite på so-provet som jag ska ha på fredag. Fattar ingenting typ ..
Klockan 18:30 stod det träning på schemat så tog på mig träningskläder och cyklade ner till AIF. Cirkus olympia var ju där nere på grusplanen precis jämte den gräsplan som vi tränade på ;D Jag fick se två kameler och massvis med folk. haha ;D Träningen i sig var rolig, mycket skratt men ändå fick vi mycket gjort mot vad vi brukar få.

Imorgon är det temadag i skolan igen. Ska fortsätta med kabarén. Fyy fan alltså , detta ska bli BÄST ! ;D wiiiiie !!

Nu ska jag gå in i duschen. Take care <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0