Skolan har nu kommit igång ...

I söndags var det bara rent slappande, var med dea lite och var ute & gick och så men annas hände det ingenting ...
I måndags började skolan .. visst var det kul att träffa alla igen , men det är nu det börjar bli jobbigt ;O bara PROOOV! -.-
I tisdags så pluggade jag, sov och så nyttig som jag är så tränade jag också. Var ute och sprang med en liten del av laget .. alltså jag tror inte jag varit så trött på länge ! Varmen tog ju koooool på en när man sprang där även om jag hade skjorts och en tjocktröjja på mig ;) Sen är jag ju dum med , glömde stretcha tillräckligt mkt så fått lida av träningsverk nu hela onsdagen "/
Nu idag är det onsdag och idag hade vi idrott i skolan , körde skeppsbrott ! Det är roligt i början men sen blir det enformigt.. sen när man knappt kan springa heller på grund av träningsverken så är det inte så lätt heller xD
Prov i biologi idag hade vi med. Det var förvånadsvärt inte så svårt;D inte för jag tror jag hade så mkt rätt , men det kändes rätt bra iaf!;D

Nu ska jag snart iväg ner till AIF för att betala medlemsavgiften och betala lite av resan till Spanien i sommar med laget !;D jaa shiit .. förra året var det Italien och nu Spanien ;D vet hur roligt vi hade det, hoppas bara vi får lika roligt nu om inte ännu roligare? ;D <33 ÄLSKAR FOTBOLL , BARA KÄNSLAN ATT KOMMA UT PÅ PLANEN NÄR DET ÄR MATCH GÖR MIG SÅ SPRALLIG OCH GLAAAAD ! ;D<33

Puss
Sara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0