Prov och träning (:

Efter jag vart nere på AIF igår och betalat medlemsavgiften så kommer Hang, Ag och Patte hit :) Har typ ingenting för oss så vi bestämmer oss för att spela spel - Rita och gissa ! xD Jag och Patte va i lag och självklart vann vi ;D

Idag i skolan så var dagen något EXREMT dryg ... satt på biologi lektionen och trodde klockan var 15.15 men så kollar jag och då är den bara 11.15! Sååå arg .. jag är nog lite weeeard ? Men fick reda på att både Emil och Paulina trott samma ;D
Efter idrotten så stannade jag och Andrea kvar för att vi skulle ha träning i sporthallen vid 16.45. Innan träningen började så var vi nere på Ica och köpte lite dricka och gott till NP imon i eng och vi hann även spela fotboll med några killar i vår ålder som hade handbollstäning ;) Det var faktiskt roligt även att man kände sig helt kass och förvirrad xD
Men till slut började vår träning och det var kickoxning, riktigt jobbigt var vissa övningar.. herreguud!!
Efter träningen och jag kommit hem så var det duschen som gällde sen ut med Hang för att hänga med henne till Hemköp och köpa dricka och godis till imon... Sen dissade jag Hang och gick ut och gick med Andrea ist ! ;D

Nationella i engelska imon då...
hoppas det går bra! Håll tummarna!!
Sen verbprov på måndag. Spanska och musik prov på fredag nästa vecka.
Det är bara prov..prov..prov. Man blir ju bara SÅ trött av allt .. "/

Puss
Sara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0