Lördagskvällen :)

Har inte kunnat logga in på bloggen här så har inte kunnat uppdatera .. men nu har jag kommit in iaf ;D
Jag,Andrea,Paulina,Fille och viktor drog till Johan i lördagskväll ;D
Vi hade faktiskt kuuul ;D Först vad det tacos som Johan ställt sig för att laga till oss sen blev det att hyra film ( silence hill) och köpra godis :))
Vi hade ingenting att göra sen efter filmen så det fick bli kurragömma , herregud xD haha ;D
När vi hade lekt det ett bra tag så var det tv:n som gällde igen , vi kollade igenom kanalerna och kom fram till ngn konstig film där dom gjort om dom så dom säger helt as fula saker så man typ skratta på sig ;O xD hahaaha
Vissa saker skattade jag ju åt så jag fick magknip! xD
Pappa kom senare och hämta oss .. blev inte så sent , 12 tiden ngt ? (: Men när vi kom hem så var det msn som gällde för alla och där satt vi tills 4 ngt då jag satte på en film och kollade på den tills 5 ngt, då var det läggdags:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0