Lördag, söndag och måndag.

Okej. I lördags fick jag lite mer att göra än att bara sitta hemma. Drog med Hang ut lite för att hon skulle köpa glass. Det var himla mycket folk ute då , men det var nog det för att det hade varit trajet skulle jag tro. Efter det drog jag hem och sen satte jag mig i bilen och så åkte jag & pappa till Kina resturangen och beställde mat. Det var smaskens bara lite drygt att behöva vänta en halv timme på maten , men smarta som jag och pappa var så åkte vi ju ut en runda och tjeckade läget. senare på kvällen blev det film för min del , the mexican. Det var till min förvåning riktigt bra, även om jag säger det till dom flesta filmer jag ser så får denna ett + i kanten. först fattade jag verkligen ingenting , men när man väl började fatta så blev man som isolerad! ;D
Igår (Söndag) jobbade jag med. Men efter jag kom hem hade jag något att göra. Pluggade lite med Dea, Var ute och cyklade och gick med pepsi , köpte mjukglass och massa ;D Hade det riktigt kul !(:
Idag (måndag) är det inte så mycket spec som hänt. Skoldagen gick fort, hade prov sista kändes som det gick hyffsat bra (: Efter skolan har jag knappt gjort något, var nere på Arvids med Dea lite och kollade om vi kunde hitta någon bok till boken om mig själv ,men det gick så där. Alla har typ redan det som fanns där... Men jag får se hur jag gör i slutändan. Just nu sitter jag och väntar på att Viktor ska höra av sig. Han sa nämligen att han skulle träna efter skolan, men det har gått 2 h nu. Ska han träna ihjäl sig elr ? xD baaah, jag saknar honom !

Ska göra lite so nu tror jag.
Ha de bra.

Kommentarer
Postat av: anton :D

va gulligt ! :))

2011-05-01 @ 21:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0