Hade inte tänkt att göra ngt, men blev en hel del iaf (:

Efter att jag och Viktor vart och grillat vid gläntan med lite folk igår så drog vi hem till mig :) Han stannade la typ till halv 3 ngt <3
Imorse ringde klockan vid 9. Hade match och samlingen var 10. Shiit jag var verkligen trött . Även min tränare patrik såg det ;O
Patrik: God morgon sara och andrea. hur är det idag?
Jag : Jodå , det är bra . (gjorde tummen upp)
Patrik: Sara ... är du trött? HAHA xD
Jag: Ehumm ... jaa :$
Haha .. . Sen var det och byta om . Matchen spelades mot Waggeryd , vi gick från plan med en förlust 2-1. Men vi hade otur , sköt i ribban och vi krånglade till oss och saker, menmen :P

E
fter matchen var det hem och käka sen kom Mickan förbi. Vi cyklade ner och köpte glass på rosa med dea med. Det var gott och helt underbart i solen!! Det är så härligt att sommaren äntligen är på väg. Det känns som sommarlovet har börjat , men icke, skoooola imon "/
När glassarna var slut och vi suttit i solen en halv timme - timme ngt så cyklade jag och mickan hem till mig. Vi kollade på Beck - Advokaten som vi även sätt innan men var ju ett tagsen. Min syster Elin ville ut och göra ngt i det FINA vädret så då tog vi alla tre på oss inlines och åkte ut. Elin suger verkligen inte bara på inlines utan också på hopprep. herregud Elin, du är ju i den åldern då man ska vara bra på sånt ;O xD Inlines åkning blev det inte så mkt av. Ist gick vi in till Mickan och fikade lite, bullar och kex ! :) Elin gick hem till oss sen men inte jag och mickan , mickan skulle nämligen storstäda så då fick jag hjälpa till lite, rista sängkläderna, damma, damsuga, torka golvet och allt var det nu var xD Jaa , det är synd om folket som måste göra detta i sina egna rum .. det är ju bara jobbigt ;O Det tar onödig fritiiid!! Fast egentligen.. man vill ju ha fint ibland? Menmen, ibland får man ge med sig och damsuga lite ;)
menmen , slut för mig nu! Funderar på att gå och lägga mig lite tidigare idag. Jag tror faktiskt att jag behöver det , kommer nog inte ångra mig imon iaf :)


hejsvejs, <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0