Fredagar är slappa. Min lördag gör mig uttråkad!

Hade so-prov i fredags med Göran. Om Eu och FN, det gick så där (:
Skolan gick hyffsat fort.
Jag gick hem och åt och sen skriv lite i " Boken om mig själv".  Det bara flöt på när jag skulle skriva. Började skriva om lite personer med , men det gick ju som det gick ?  xD
framåt 6 tiden kom Viktor (:  När han kom var jag som tröttast , men piggnade till lite senare som tur var. Vi gjorde inte så mkt .  Kollade handboll sen kollde lite på 27 dresses till han sa ifrån att det inte rikigt var ngn film för honom xD  Jag älskar den killen! Tråkigt nog drog han rätt tidigt för han skulle gå trajet på lördagen så han skulle sova hos Johan med några fler killar (: 
........
När han dratt fortsatte jag att kolla på 27 dresses, vid 1 ngt var den slut så då stängde jag av. Jobbigt nog gick jag upp redan vid kvart över 7 idag för att jag skulle iväg och jobba. Jobbet gick bra, var ganska mycket folk så hade lite att göra iaf (:
egentligen borde  jag plugga eller något nu. Har teknik prov på måndag och min so-uppsatts ska snart vara klar( inte ens gjort hälften ännu) och boken om mig själv borde man har kommit någon vart med. Menmen ..   Jag får väl ta tag i det lite senare eller iaf plugga på provet "/   Vilken tråkig lördag,  tråkigaste någonsin! 
Jag saknar Viktor. Jag har då absolut inget liv idag, men jag orkar verkligen inte ta tag i det  lat som jag är.  Nog skrivet ifrån mig.. kanske ska sova lite nu, kanske behöver det?   

           - Jag älskar min Viktor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0