Dålig på att blogga.

Det var ett tagsen jag skrev nu. Men har varit duktig nu och städat mitt rum lite och så hade jag lite tid över. Väntar på att Viktor ska komma hem från sin träning lixom :) <3
Så lika bra att passa på att skriva lite, så vad har hänt?
Njaa inte så mkt. Spelat två matchen, den ena mot Ulricehamn och den andra mot Hylte. 2-2 i båda matcherna... Vi har då verkligen inte varit på topp i vårt lag, vi har då kommit igen på slutet av matcherna ... men ändå, det duger inte!? men det är ju som sagt nu ibörjan av säsongen. Då kan man ju inte begära så mkt ;D Bara vi är iform nu till i sommar då vi ska till Spanien med laget , fyy vad kul! Hade så kul förra året i Italien ,får hoppas det blir lika kul nu i sommar med! ;D
Jaa .. vad har mer hänt?
Vart med Viktor dom flesta dagarna då jag inte tränat eller haft match ;)

Nog med då tid.

Idag hade vi dans i skolan. Det var roligt med ändå tråkigt? xD dock jobbigt för att det var så kvavt och varmt. Fick dansa med lite olika personer. Ibland hängde man ju inte med alls? XD hahah
men det tog slut med tiden. Hann lära oss tre olika danser , vals, foxdrott(vet inte hur det stavas) och bugg ;D
Bugg är ju lätt roligast, det händer mer där och man får snurra runt xD Visst blir man himla snurrig, men sånt man får ta ;D
Nog med skrivning för mig nu. Får bli bättre på att blogga och dels lägga in bilder på bdb.. men jag är hellre med Viktor min! ;D Thihi (A)

- Viktor du är perfekt!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0