Bilden

I torsdags hade jag bild. Och jag är ju bara helt ÖVER klantig... Jag och Linn håller på att fixa en tavla så man kan sätta på kort på alla som går i skolan.
Allt går galant tills det är 15 min kvar av lektionen och vi ska bara måla lite ballonger tills vi är klara för dagen. Och då när jag ska hälla på sista färgen så trycker jag för hårt och locket trillar av och orange färg spruuuutar ut på mig, Linn, Paulina, golv och bord xD Herregud. . jag fick rejällt med färg i ansiktet och håret , även lite på kläderna. Paulina och Linn fick bara på kläderna men hur kul var det? Jag fick gå till närmaste toalett och skölja ansiktet och håret under en kran! Jävla färgburk säger jag bara ! -.-
_________

På eftermiddagen var jag med Viktor sen tränade jag. Det har varit så härligt nu med så underbart väder !


' Låt det bra vädret vara kvar !

Kommentarer
Postat av: Majken

haha exakt samma sak gjorde jag när jag gick sista året på åsen! De där burkarna är evul ;)

ha det gott!

2008-07-04 @ 17:20:36
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0